2008. Május 8., Csütörtök, 14:00 óra, Városháza tanácskozó terme: rendkívüli, nyilvános ülés

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Előterjesztés letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Előterjesztés nyomtatása
Kapcsolódó anyagok
Az ülés beharangozója:
Meghívó olvasása
Miről volt szó az ülésen:
Előterjesztések olvasása
1. - A mezei őrszolgálatról szóló 37/2007. (XII. 22.) önkormányzati rendelet módosítása, valamint a Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet kiegészítése.
2. - A szociális igazgatásról, az egyes szociális ellátási formák szabályairól és a gyerme-kek védelméről szóló 10/1993.(V. 27.) önkormányzati rendelet módosítása.
3. - A Budaker Gusztáv Zeneiskolában fizetendő térítési díjakról szóló 17/1994.(IX.1.) önkormányzati rendelet módosítása.
4. - Az "Intergrált Városfejlesztési Stratégia" valamint a történelmi belvárosi rehabilitációs projektjének a jóváhagyása
5. - Az új kőszegi sportközpont és kistérségi szolgáltató, egészségügyi és közlekedési centrum kialakítása
6. - Az ISES alapítvány által benyújtandó pályázat.
7. - A bioetanol üzem létesítésével kapcsolatos előzetes döntések.
8. - TEUT, HÖF CÉDE pályázaton való részvétel.
9. - A 2524 hrsz-ú ingatlan vásárlására közbeszerzési eljárás lefolytatása.
9. napirendi pont:
A 2524 hrsz-ú ingatlan vásárlására közbeszerzési eljárás lefolytatása.

ELŐTERJESZTÉS
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
2008. május 8-i, rendkívüli ülése
9. napirendi pontjához




Tisztelt Képviselő-testület!


100/2008. (IV. 17.) határozatával Képviselő-testület döntött a Kőszeg, Petőfi tér 2524 hrsz-ú, volt bútorszövetgyári kultúrház megvásárlásáról, és elrendelte az ehhez szükséges közbeszerzési eljárás előkészítését.

Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy a határozat alapján elkészített hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzési eljárás ajánlattételi felhívást jóváhagyni, és az eljárás lefolytatását elrendelni szíveskedjék.

Az előterjesztést a Pénzügyi, Jogi és Rendészeti, valamint a Városfejlesztési, Vagyonügyi és Környezetvédelmi Bizottság együttes ülésen tárgyalta, és mindkét bizottság egyhangúlag elfogadásra ajánlja.

Kőszeg, 2008. április 30.

Ujvári Csaba
az Előkészítő Munkacsoport vezetője



HATÁROZATI JAVASLAT



Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a kőszegi 2524 hrsz-ú ingatlan megvásárlására vonatkozó mellékelt ajánlattételi felhívást elfogadja, és elrendeli a közbeszerzési eljárás lefolytatását.

Felelős: Huber László polgármester
Hivatali felelős: Ujvári Csaba Előkészítési Munkacsoport vezető
Határidő: azonnal

KŐSZEG VÁROS ÖNKORMÁNYZATA AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁSA


1. Ajánlatkérő neve: Kőszeg Város Önkormányzata
címe: 9730 Kőszeg, Jurisics tér 8.
Telefon: 94/562-511
Telefax: 94/562-535

2. Tárgyalásos eljárás jogcíme:

A Kbt. 257. § (2) bek a) pontjában foglaltak alapján hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás.

3. Dokumentáció rendelkezésre bocsátásának módja:

Az ajánlattételi felhívással együtt megküldésre kerül.
A dokumentáció beszerzésének pénzügyi feltételei: díjmentes

4. Közbeszerzés tárgya, mennyisége, nómenklatúra (70121200-7):

A Meritum Szervező és Szolgáltató Kft.(8600 Siófok, Fő u. 174-176.) tulajdonában lévő Kőszeg belterületi 2524 helyrajzi számon nyilvántartott 2908 m2 területen elhelyezkedő épület és udvar megnevezésű ingatlan.

Ezen belül: Az ingatlan Kőszeg város déli részén a városba bevezető Rákóczi út jobb oldalán nyíló Szt. Lénárd utcán át megközelíthető Petőfi téren található.
Sík felszínű, nagyjából háromszög alakú telek díszfákkal beültetett, befüvezett terület kerítés nélkül. A keleti oldalában épült 11 x 25m alapterületű egy emeletes felépítmény az 1990-es évek elejéig a volt bútorszövetgyár könyvtárának, valamint kultúrházának adott otthont. A telek közműellátottsága teljes (háromfázisú szakaszolt villany, víz és csatorna közművek kiépítve). A gáz bevezethető. A fűtés a gyár gőzfűtő rendszerére volt kötve, jelenleg nincs kiépített ellátó vezeték. Az 1979-ben átadott épület sávalapokra épült. A 275 m2 bruttó alapterületű felépítmény vasbetonvázas, nagy fesztávolságú tálcás vasbeton födémmel, kettős szigetelésű lapos tetős kivitelben készült. Külső felületét klinker lapokkal burkolták. Nyílászáró szerkezetei 120 x 180-as kettős üvegezésű fa ablakok. A szintek belmagassága 3,9 m.

A földszint helyiségei:
Előtér: 20,30 m2,
Közlekedő: 18,40 m2,
Férfi WC: 13,34 m2,
Női WC: 13,34 m2,
Lépcsőház: 13,77 m2,
Gőzfogadó: 8,50 m2,
Oktató szoba: 32,70 m2,
Oktató szoba II: 34,97 m2,
Oktató szoba III.: 32,54 m2,
Könyvtár: 43,78 m2,
A földszinti alapterület összesen: 231,38m2.


Az emeleti rész helyiségei:
Előtér: 28,83 m2,
Férfi WC: 9,29 m2,
Női WC: 10,02 m2,
Takarítószoba: 2,50 m2,
Tanácsterem: 170,54 m2,
Az emeleti alapterülete összesen: 221,18 m2.

Az építmény hasznos alapterülete kerekítve: 453 m2.

5. Szerződés meghatározása: Adásvételi szerződés

6. Teljesítés határideje: 2008. június 09.

7. Teljesítés helye: 9730 Kőszeg, Petőfi tér 2524 hrsz.

8. Ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei:

Az adásvételi szerződés aláírásától számított 30 napon belül a vételi ár felét, a vételár fennmaradó összegét 2009. 05. 15-ig az Önkormányzat a bankszámlájáról átutalja. Az eladó a szerződés aláírásának napján az ingatlant az önkormányzatnak birtokába adja.

9. Az ajánlattevő nem tehet többváltozatú (alternatív) ajánlatot.

10. Az ajánlatok bírálati szempontjai:

A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

11. Kizáró okok:

- Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, vagy a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó az, akivel szemben a Kbt. 60. § (1.) bekezdésében foglaltak fennállnak.
- Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, vagy a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, aki a Kbt. 62. § (1) bekezdés hatálya alá tartozik.

A kizáró okok fenn nem állásáról a Kbt. 60. § (1) bekezdés g; pontja kivételével az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell.

12. Alkalmassági követelmények:

Pénzügyi és gazdasági alkalmasság igazolása:
A Kbt. 66. § (1) a; pontjában foglaltak alapján:
- Az ajánlattevő számláját vezető valamennyi pénzintézettől származó, 60 napnál nem régebbi nyilatkozata az alábbi tartalommal:
• a számlavezetés kezdő időpontja
• tájékoztatás a fizetési kötelezettségek teljesítéséről
• tájékoztatás a számlán történő esetleges sorban állásról

A pénzintézeti igazolások eredetiben, vagy egyszerű másolati példányban is benyújthatók.

Pénzügyi és gazdasági alkalmatlanság:
- A pénzintézeti nyilatkozat(ok) szerint az elmúlt 2 évben a folyószámlán 30 napot meghaladó sorban állás fordult elő. Az ajánlattevőnek és alvállalkozójának, illetve a közös ajánlattevőknek önállóan kell megfelelni.

Műszaki, illetve szakmai alkalmasság igazolása: A Kbt. 67. § (1) d; pontjában foglaltak alapján:

- A beszerzendő áru (ingatlan) leírásával, mintapéldányának (eredeti tulajdoni lapjának) illetőleg fényképének bemutatásával, amelynek eredetiségét az ajánlatkérő felhívására igazolnia kell. Az árubeszerzés teljesítésére vonatkozóan a Kbt. 68. § (1) bekezdésében meghatározott igazolást kell becsatolnia az ott meghatározott tartalommal.

Az igazolások eredeti, vagy egyszerű másolati példányban is benyújthatók.

Műszaki, illetve szakmai alkalmatlanság:
- Az ajánlattevő nem rendelkezik legalább egy, a közbeszerzés tárgyának megfelelő terheletlen ingatlan tulajdonjogával, amit a Földhivatal által kiállított referenciaigazolással (hiteles tulajdoni lap) igazol. Az ajánlattevőnek és alvállalkozójának, illetve a közös ajánlattevőknek együttesen kell megfelelni.

13. Az ajánlatkérő hiánypótlási lehetőséget nem biztosít.

14. Ajánlattételi határidő: 2008. május 26. hétfő 10.00 óra

15. Az ajánlat benyújtásának címe:
Kőszeg Város Polgármesteri Hivatala
9730 Kőszeg, Jurisics tér 8.
Városfejlesztési és Üzemeltetési Osztály

16. Az ajánlattétel nyelve: magyar

17. Az ajánlatok felbontásának helye:
Kőszeg Város Polgármesteri Hivatala
9730 Kőszeg, Jurisics tér 8.
Városfejlesztési és Üzemeltetési Osztály
Ideje: 2008. május 26. 10.00 óra

18. Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosultak:

Az ajánlatok felbontásánál az ajánlatkérő, az ajánlattevők, valamint az általuk meghívott személyek, továbbá a külön jogszabályban meghatározott szervek képviselői, illetőleg személyek vehetnek részt.

19. A tárgyalás lefolytatásának menete, az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályok:

- A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás folyamán a korábbi nyertes ajánlattevő kerül meghívásra.
- Az első tárgyalás lefolytatása után eredményhirdetésre a Képviselő- testület döntése után kerül sor.
- Az ajánlatkérőnek a tárgyalásról jegyzőkönyvet kell készítenie és azt a tárgyalás következő fordulójának megkezdéséig (egyetlen vagy utolsó forduló esetén a tárgyalás befejezését követő két munkanapon belül) az ajánlattevőnek alá kell írnia és részére egy példányt át kell adni, vagy két munkanapon belül meg kell küldeni.

20. Az első tárgyalás időpontja: 2008. május 27. (kedd) 10.00 óra
Kőszeg Város Polgármesteri Hivatala
9730 Kőszeg, Jurisics tér 8.
Városfejlesztési és Üzemeltetési Osztály

21. Eredményhirdetés időpontja: 2008. május 30. (péntek) 10.00 óra
A szerződéskötés tervezett időpontja: Az eredményhirdetést követő 8. napon.

22. Az ajánlattételi felhívás megküldésének napja: 2008. május 09.











FELOLVASÓ LAP


Ajánlattevő neve:
Ajánlattevő címe:


Ellenszolgáltatás bruttó összege:


Dátum:





Cégszerű aláírás