2007. Február 27., Kedd, 10:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Előterjesztés letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Előterjesztés nyomtatása
Kapcsolódó anyagok
Az ülés beharangozója:
Meghívó olvasása
Miről volt szó az ülésen:
Előterjesztések olvasása
1. - Az önkormányzat 2007. évi költségvetéséről szóló önkormányzati rendelet megalkotása
2. - Az önkormányzat 2007. évi vagyongazdálkodási koncepciója
3. - Jelentés a polgármesteri hivatal átvilágításáról
4.a - A Kőszegi Városüzemeltetési és Kommunális Szolgáltató Kht.-val kötött köz-
4.b - Jelentés a kht. által végzett feladatok felülvizsgálatáról
5. - A Csónakázó tóra vonatkozó haszonbérleti szerződés kiegészítése és a zsilipkezelés megoldása
6.a - Beszámoló a Kőszegi Sport Egyesület 2006. évi tevékenységéről
6.b - A KSE-vel kötött középtávú megállapodás módosítása
7. - A Kőszegi Uszoda 2007. évi használatára vonatkozó megállapodás
8. - Beszámoló a nem önkormányzati szervezeteknek nyújtott 2006. évi támogatások elszámolásáról
9. - Gyermekorvosi körzet megszüntetése
10. - A város szociális szolgáltatástervezési koncepciójának felülvizsgálata
11. - Az Idősek Gondozóháza szakmai programja
12. - Jelentés a 2006. évi ellenőrzési terv végrehajtásáról és a 2007. évi ellenőrzési terv módosítása
13. - A Dózsa Gy. utcai víz kivételi mű állapota
14. - Jelentés az intézmények bérbeadási szabályzatának felülvizsgálatáról
15.a - A zsinagóga elővásárlási jogára vonatkozó nyilatkozat
15.b - A 246/2006. (XI. 28.) képviselő-testületi határozat visszavonása
16. - Szándéknyilatkozat az S 31-es gyorsforgalmi út építésével kapcsolatban
17. - Felhívás a magánházak március 15-i fellobogózására
4.a napirendi pont:
A Kőszegi Városüzemeltetési és Kommunális Szolgáltató Kht.-val kötött köz-

ELŐTERJESZTÉS
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
2007. február 27-i ülésének
4/a. napirendi pontjához



Tisztelt Képviselő-testület!

A 2007. évi munkaprogram alapján a 2007. évi szolgáltatási díjtételek változásának tükrében, illetve a közszolgáltatási szerződés alá tartozó intézmények ellátásának megváltozása miatt – intézményi takarítás és kistérségi fenntartásba átadott intézmények műszaki fenntartásának kivétele a szerződésből – a Kőszegi Városüzemeltetési és Kommunális Szolgáltató Kht.-val megkötött Közszolgáltatási Szerződés módosítása szükségeltetik.
A 2007. januári Pénzügyi, Jogi és Igazgatási Bizottság ülésén történt állásfoglalás tükrében a Kht. felülvizsgálatára alakult vizsgálóbizottság által kért kiegészítésekkel és formában került újra előterjesztésre az anyag.

Bizottsági vélemény:
Városfejlesztési, Vagyonügyi és Környezet-védelmi Bizottság egyhangúlag javasolja elfogadásra az 1. és 2. határozati javaslatot, ám a közszolgáltatási szerződés 2.2.1. pontjának pontosítása mellett, ami szerint a kézi úttisztítás heti 5x8 óra, a gépi úttisztítás pedig heti 3x6 óra.
Pénzügyi, Jogi és Igazgatási Bizottság egyhangúlag javasolja elfogadásra az 1. és 2. határozati javaslatot, ám a közszolgáltatási szerződés 2.2.1. pontjának pontosítása mellett, ami szerint a kézi úttisztítás heti 5x8 óra, a gépi úttisztítás pedig heti 3x6 óra. Ezenkívül kérte a bizottság még a 3. és 4. határozati javaslat elfogadását, amelyet szintén egyhangúlag javasol elfogadásra.

Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy a leírtak alapján alakítsa ki véleményét és hozza meg döntését a Közszolgáltatási Szerződés-módosítására vonatkozóan.

Kőszeg, 2007. február 19.

A polgármester nevében:

Bodovics László Jan s.k.
osztályvezető



HATÁROZATI JAVASLAT

1. Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Kőszegi Városüzemeltetési Kht.-val kötött Közszolgáltatási Szerződés módosítását az előterjesztés szerint elfogadja.

2. Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete Közszolgáltatási Szerződés módosításának aláírására a polgármestert felhatalmazza.

Felelős: Huber László polgármester
Hiv. felelős: Bodovics László Jan osztályvezető
Határidő: azonnal


3. Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete elrendeli, hogy mint tulajdonos részére a Kőszegi Városüzemeltetési Kht. felügyelő bizottsága évente köteles beszámolni a cég működéséről a tárgyi év szeptemberi képviselő-testületi ülésen.

4. Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Kőszegi Városüzemeltetési Kht. részére elrendeli a 2007. évi közmunka program elkészítését.

Felelős: Huber László polgármester, Kovács István ügyvezető igazgató
Hiv. felelős: Bodovics László Jan osztályvezető
Határidő: 3. határozat: szeptemberi ülésre, 4. határozat: áprilisi ülésre



VÁROSÜZEMELTETÉSI ÉS KOMMUNÁLIS

KÖZSZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉS




amely létrejött egyrészről: Kőszeg Város Önkormányzata (továbbiakban: Megbízó) 9730 Kőszeg, Jurisics tér 8., mint megbízó, másrészt: a Kőszegi Városüzemeltetési és Kommunális Szolgáltató KHT (továbbiakban: Szolgáltató), Kőszeg, Kossuth L. u. 3. mint megbízott között az alábbi feltételekkel:



1. A szerződés célja és tartalma:

1.1. Szerződés célja:

Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testülete 185/2004 (XI.30) számú határozatával hozta létre a Kőszegi Városüzemeltetési és Kommunális Szolgáltató KHT-t. A döntés célja, hogy a KHT. a tárgy évi költségvetési rendeletben szereplő keretösszegek figyelembe vételével a városüzemeltetési és kommunális szolgáltatói feladatokat piaci körülmények között lássa el, csökkentve a város ez irányú terheit.

1.2. Megbízói feladatok:

A Közszolgáltatási Szerződés szerinti megbízói feladatokat Kőszeg Város Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztálya látja el Kőszeg Város Önkormányzat Képviselő-testületének döntése és Kőszeg Város Polgármesterének írásbeli utasítása alapján.

1.3. Szerződés szerinti megbízói átruházott hatáskörök:

1.3.1. Megrendelések esetén:

A Közszolgáltatási Szerződés szerinti megrendelést a Megbízó részéről a városfejlesztési és településüzemeltetési osztály vezetője adhat ki nettó 1 millió forintig a pénzügyi osztály vezetőjének ellenjegyzésével, illetve nettó 1 millió forint felett csak Kőszeg város polgármesterének megrendelésével.

1.3.2. Teljesítési igazolás esetén:

A Közszolgáltatási Szerződés szerinti teljesítési igazolást a Megbízó részéről a városfejlesztési és településüzemeltetési osztály vezetője adhat ki a pénzügyi osztály vezetőjének ellenjegyzésével. Intézményi műszaki karbantartás esetén az intézmény vezetőjének igazolása alapján.

1.4. Szolgáltatói feladatok:

A Szolgáltató a közszolgáltatási szerződés szerinti munkákat csak írásbeli megrendelés vagy képviselő-testületi döntés alapján végezheti. Az elvégzett munkákat teljesítési igazolás megszerzése után közszolgáltatási munkarészenként számlázza. Amennyiben az elvégzett munkák meghaladják a tárgyi éves közszolgáltatási munkanemenkénti feladatra meghatározott költségvetési keretösszeg időarányos részét - melyet a megbízónak és szolgáltatónak egyaránt figyelemmel kell kísérnie - úgy azt írásban jelzik egymás felé.





2. Az Önkormányzat megbízásából ellátott feladatok:

2.1. Települési szilárdhulladék gyűjtés, kezelés TEÁOR:90.02

2.1.1. Feladat meghatározása

A kőszegi kistérség településeire terjeszthető ki. Települési szilárd hulladék gyűjtésével, kezelésével, egyéb hulladékgazdálkodási feladatok végzésével kapcsolatos szolgáltatás Kőszeg lakossági és közületi vonatkozásában az érvényes önkormányzati rendelet szerint. Ugyanezen szolgáltatási biztosítása a kőszegi kistérség vonatkozásában vállalkozási szerződés szerint. Az egyéb hulladékgazdálkodási feladat magába foglalja: szelektív hulladékgyűjtés, komposztáló telepüzemeltetés, hulladékudvar üzemeltetés, építési törmelék feldolgozó üzemeltetés feladatokat Kőszeg városban a hivatkozott rendelet szerint, a kistérségben vállalkozási szerződés alapján.
2.1.2. A szolgáltatás megrendelése, díjazása

A Szolgáltató – minden a szolgáltatást igénybe vevő közülettel, illetve magánszeméllyel – egyedi szerződést köt. A szolgáltatás díját a szerződés alapján negyedévente számlázza. A szolgáltatásért az Önkormányzattól díjazásban nem részesül.
A Szolgáltató működési költségeit a beszedett díjakból fedezi. Fejlesztési célú kiadások esetén az Önkormányzat a fejlesztés költségeihez egyedi döntés alapján hozzájárulhat.

2. 2. Település tisztaság, úttisztítás TEÁOR: 90.03

2.2.1. A feladat meghatározása

A feladat kiterjed Kőszeg város területén a közterületek fenntartásáról és tisztán tartásáról szóló rendelet szerinti feladatok elvégzésére az alábbiak szerint:

Kézi úttisztítás: Heti 5 x 8 órás munkanap 4 úttisztítóval a köztisztasági rendelet alapján.

Gépi úttisztítás: Heti három munkanap 6 órás munkarendben minden év április 1.-november 30-ig.

Ünnep- és szabadnapon, valamint állami munkaszüneti napon végzett úttisztítás
Minden szabad-, munkaszüneti-, valamint állami ünnepi napon 2 fő x 4 óra ügyeleti feladat.

Városi nagyrendezvények (Szőlőjövések, Szüret, Karácsony, Szilveszter) utáni kézi és gépi takarítás szükség szerinti kapacitással.

2.2.2. A munka megrendelése és díjazása

A feladatot a Szolgáltató szerződés alapján külön megrendelés nélkül folyamatosan végzi. A feladat díjazására Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testülete minden év december 31-ig következő évre vonatkozóan új átalánydíjat állapít meg, melyet a Szolgáltató havi egyenlő részletekben tárgyhót követő 20. napig az Önkormányzat fele leszámlázza.


2. 3. Téli hó-eltakarítás, síkosság-mentesítés

2.3.1. A feladat meghatározása

A teljes téli időszakban a közterületek fenntartásáról szóló rendelet szerint a hóeltakarítás, síkosság-mentesítés
Minden év november 15.- március 15. között ügyeleti rendszerben.

2.3.2. A munka megrendelése, díjazása

A feladatot a Szolgáltató szerződés alapján külön megrendelés nélkül folyamatosan végzi. A feladat díjazására Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testülete minden év december 31.-ig következő évre vonatkozóan új átalánydíjat állapít meg, melyet a Szolgáltató évi két egyenlő részletben minden év november 15.-ig, illetve február 28-ig az Önkormányzat fele leszámlázza


2. 4. Önkormányzati intézmények műszaki fenntartása TEÁOR: 45

2.4.1. A feladat meghatározása

Az Önkormányzat fenntartásába tartozó kulturális, oktatási és egészségügyi intézmények (Jurisics Vár Művelődési Központ, Chernel Kálmán Városi Könyvtár, Szociális Gondozási Központ) műszaki fenntartása, továbbá az önkormányzat tulajdonában lévő, társulási fenntartásba adott intézmények évi egyszeri nagykarbantartása (nyári meszelés-mázolás, nagyjavítások).

2.4.2. A munka megrendelése, díjazása

A felsorolt intézmények műszaki fenntartását és a karbantartás jellegű munkák elvégzését a Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztályának írásbeli megrendelése alapján végzi a Szolgáltató ráfordításos alapon, a Képviselő-testület által jóváhagyott szolgáltatási díjjegyzék szerint. A munka elvégzését az intézményvezető igazolja, amely igazolást a Szolgáltató a Polgármesteri Hivatal fele kibocsátott számla mellé csatol.
Felújítás illetve fejlesztés jellegű munkák esetén a Szolgáltató a Polgármesteri Hivatala Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztályának tételes árajánlatot ad. A munkát az osztály írásbeli megrendelése alapján és műszaki ellenőrzése mellett végzi.
A teljesítés igazolása Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztályának feladata, mely igazolást a Szolgáltató a Polgármesteri Hivatal fele kibocsátott számla mellé csatol.


2. 5. Ingatlankezelés: TEÁOR: 70.20
70.32
2.5.1. A feladat meghatározása

Önkormányzati ingatlanok – lakások, nem lakás céljára szolgáló helyiségek, garázsok, egyéb ingatlanok – műszaki fenntartása, ingatlankezelési feladatok ellátása

2.5.2. A feladat megrendelése, díjazása

A Szolgáltató a feladat elvégzését 13/2006 (IV.20), 26/2004 (X.01) számú Önkormányzati Rendelet alapján végzi külön megrendelés nélkül.
A Szolgáltató minden év március 31-ig az ingatlankezelő éves költségvetés tervezetét, illetve az azt megelőző év ingatlankezelési beszámolóját a Képviselő-testület elé terjeszti véleményezésre és jóváhagyásra. A Szolgáltató az ingatlankezelés során felmerült költségeit az ingatlan bérbeadás bevételéből fedezi.


2. 6. Város köztéri berendezéseinek felújítása, karbantartása

2.6.1. Feladat meghatározása

A város közterein elhelyezett berendezések – hulladékgyűjtők, padok, információs táblák, oszlopok, stb. – folyamatos szükség szerinti karbantartása, felújítása, illetve pótlása



2.6.2. A munka megrendelése és díjazása

A feladatot a Szolgáltató folyamatosan a rendeltetésszerű használhatóság követelményeinek megfelelően, valamint a Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztályának írásbeli megrendelése alapján (a megrendelés mellé csatolt közterület felügyelő írásbeli feljegyzései szerint) végzi, illetve a Szolgáltató minden év március 31.-ig éves köztéri berendezés karbantartási tervet és jegyzéket készít, amely elkészítésénél figyelembe veszi a Képviselő-testület által jóváhagyott éves költségeket. Az elkészített tervezetet és jegyzéket a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály által javasoltan véleményezésre az illetékes Városfejlesztési, Környezetvédelmi, és Vagyonügyi Bizottság elé terjeszti. Feladatait a továbbiakban a jóváhagyott tervezet szerinti ütemezésben végzi. Az elvégzett feladatokról a tárgyhót követő 10.-ig napig tételes listát bocsát a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály részére, aki ez alapján ellenőrzi és igazolja az elvégzett munkákat. A Szolgáltató a teljesítési igazolást Polgármesteri Hivatal felé kibocsátott számla mellé csatolja. Az elvégzett feladatokról havonkénti bontásban a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály részére jelentést készít, amely alapján az osztály ellenőrzi az elvégzett munkákat és igazolja azok teljesítését.


2.7. Fizető parkoló üzemeltetése, fenntartása TEÁOR: 63.21

2.7.1. A feladat meghatározása

A fizető parkoló üzemeltetését a Szolgáltató 5/2001 (IV.01) számú többször módosított Önkormányzati rendelet szerint végzi.


2.8. A város zöldterületeinek fenntartása, virágosítás TEÁOR: 01.41

2.8.1. A feladat meghatározása

A város intenzíven, és külterjesen művelt zöldterületeinek folyamatos karbantartása, ápolása, illetve a város köztereinek virágosítása, díszítése.

2.8.2. A feladat megrendelése, díjazása

A Szolgáltató minden év március 31.-ig éves parkfenntartási tervet és jegyzéket készít, amely elkészítésénél figyelembe veszi a művelt területek nagyságát, valamint a Képviselő-testület által jóváhagyott éves költségeket. Az elkészített tervezetet és jegyzéket a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály által javasoltan véleményezésre az illetékes Városfejlesztési, Környezetvédelmi, és Vagyonügyi Bizottság elé terjeszti. Feladatait a továbbiakban a jóváhagyott tervezet szerinti ütemezésben végzi. Az elvégzett feladatokról a tárgyhót követő 10.-ig napig tételes listát bocsát a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály részére, aki ez alapján ellenőrzi és igazolja az elvégzett munkákat. A Szolgáltató az igazolást Polgármesteri Hivatal felé kibocsátott számla mellé csatolja. Az elvégzett feladatokról havonkénti bontásban a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály részére jelentést készít, amely alapján az osztály ellenőrzi az elvégzett munkákat és igazolja azok teljesítését.


2.9. A városi piac üzemeltetése TEÁOR: 52.62

2.9.1. A feladat meghatározása

A városi piac működtetése 17/2005. (V. 9.). számú önkormányzati rendelet, valamint a Szolgáltató által elkészített piacrend és HACCP alapján. A Városüzemeltetési Kht. ezt a feladatot bérbeadás útján idegen vállalkozó megbízásával is elláthatja.

2.9.2. A munka megrendelése és díjazása.

Az üzemeltetést a Szolgáltató a hivatkozott rendelet illetve szabályzatok alapján folyamatosan külön megrendelés nélkül végzi. Az üzemeltetés költségeit a működtetés bevételeiből fedezi. Fejlesztési, beruházási tevékenységet csak a Képviselő-testület engedélye alapján az Önkormányzat által biztosított költségvetés terhére végezhet.



2.10. Gyepmesteri tevékenység TEÁOR: 01.25

2.10.1. A feladat meghatározása

Gyepmesteri tevékenység ellátása a 7/1996.(IX.l.) számú önkormányzati rendelet alapján.

2.10.2. A feladat megrendelése és díjazása

A Szolgáltató a feladatot külön megrendelés nélkül a hivatkozott rendelet szerint végzi. A szolgáltatás költségeiről és bevételeiről a Pénzügyi Osztály felé tételes elszámolt készít. A szolgáltatás díjaként a bevételek és kiadások különbözetét téríti a Polgármesteri Hivatal. Az elszámolás félévente történik. A Szolgáltató a feladatot részben vagy egészben más szervezet megbízásával is teljesítheti.


2.11. Önkormányzati belterületi, külterületi, üdülőterületi utak javítása, karbantartása TEÁOR: 45.23
2.11.1. A feladat meghatározása

Az Önkormányzat kezelésében lévő belterületi, üdülőterületi és külterületi utak, járdák, közterületek szükség szerinti illetve a pénzügyi lehetőség szerinti folyamatos karbantartása a hozzátartozó műtárgyakkal (víznyelők, átereszek, csapadékcsatornák, folyókák) együtt.

2.11.2. A feladat megrendelése, díjazása

A Szolgáltató a tervezett karbantartási feladatokról a költségvetési koncepcióban biztosított éves pénzügyi keret figyelembe vételével karbantartási tervet és jegyzéket készít minden év március 31.-éig, melyet a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály által javasoltan véleményezésre és jóváhagyásra a Városfejlesztési, Környezetvédelmi, Vagyonügyi Bizottság elé terjeszt. A tervezetben a Szolgáltató az éves költségvetés 20 %-ának mértékéig tartalék keretet képez. A feladatot ezután folyamatosan és szükség szerint a tervezetet figyelembe véve, illetve a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály írásbeli megrendelése alapján végzi. Az elvégzett feladatokról havonkénti bontásban a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály részére jelentést készít, amely alapján az osztály ellenőrzi az elvégzett munkákat és igazolja azok teljesítését.


2.12. Nyilvános WC üzemeltetés TEÁOR: 74.84

2.12.1. A feladat meghatározása

A város közterületein található nyilvános WC üzemeltetése az alábbiak szerint:
- Piaci nyilvános WC Kőszeg, Kossuth L. u. 3. üzemeltetése egész évben piac napokon 6.00 – 14.00 között. Használata díjtalan.
- Károly Róbert téri (2007. április 30-ig tervezett telepítés) üzemeltetés: egész évben 0-24 óra időtartamban, a Városüzemeltető Kht. a feladatot bérbeadás útján idegen vállalkozó megbízásával is elláthatja.
- Liszt F. u. Buszpályaudvar Üzemeltetése: egész évben 0-24 órás időtartamban, térítésmentesen, megbízásos jogviszonyban üzemeltetve.

2.12.2. Feladat megrendelése, díjazása

A Szolgáltató nyilvános WC üzemeltetését külön megrendelés nélkül, folyamatosan végzi. Az üzemeltetés, karbantartás költségeit az üzemeltetés során képződő bevételből fedezi illetve szükség szerint az ingatlankezelő bevételéből pótolja.



3. A szolgáltatás feltételeinek biztosítása

3.1. Az Megbízó által a Szolgáltató részére biztosított, feladat ellátáshoz szükséges ingatlanok, gépek, eszközök


- Ingatlanok: - Kőszeg-hegyaljai Regionális Hulladéklerakó
- Hulladékudvar
- Komposztáló telep
- Szelektív hulladékgyűjtési rendszer
- Telephelyi garázsok
- Telephelyi műhelyek
- Telephelyi nyitott színek
- Telephelyi kertészeti műhely és raktár
- Telephelyi önkormányzati tulajdonú szabad területek
• volt kertészeti telep
• Alsó krt-i telephely törmeléktároló
• Alsó krt-i építési törmeléktároló

- Gépek, berendezések: - MERCEDES kukás autó
- LIAZ kukás autó
- SCARAB seprőgép
- MULTICAR M-25
- Műhelyi, fel nem sorolt telephelyi eszközök
- Raktárkészlet
- Irodai készletek, irodabútorok
- MITSUBISHI terepjáró szolgálati gépkocsi

Az itt felsorolt gépeket, eszközöket a Megbízó térítésmentesen biztosítja Szolgáltató részére.

3.2. A Szolgáltató kötelezettségei az átvett létesítményekkel, gépekkel és eszközökkel kapcsolatban.

- A Szolgáltató kötelezettséget vállal a gépek, eszközök, létesítmények rendeltetésszerű használatára, azok műszaki állapotának jókarban tartására.
- Évente pénzügyi lehetőségéhez képest fejlesztési alapot képez, melyet a gépek és eszközök pótlására vagy pályázati saját erőként használ fel. Az üzemeltetés során feleslegessé vált gépek, eszközök hasznosítására – értékhatártól függően – javaslatot tesz a Városfejlesztési, Vagyonügyi és Környezetvédelmi Bizottság felé. A gépek, eszközök értékesítéséből származó bevételeket a Képviselő-testület jóváhagyásával fejlesztési célokra fordíthatja.



4. Egyéb kötelezettségek:

A Szolgáltató a működése során folyamatos kapcsolatot tart a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztállyal a felmerülő problémák megoldása érdekében együttműködik a tevékenység során keletkezett önkormányzati kötelezettségek megoldása érdekében.







5. A közszolgáltatási szerződés elválaszthatatlan részét képező mellékletei:

- Kőszeg Város tárgyi évi költségvetési rendeletének Városüzemeltetési Kht. felé fizetendő közszolgáltatási díjaira vonatkozó melléklete.
- Kőszeg Város Képviselő-testülete által elfogadott közszolgáltatási díjtáblázata.
/ érvényes tárgyi év április 1.-től tárgyi évet követő év március 31.-ig /
- Kőszeg Város Képviselő-testülete által elfogadott ingatlankezelő éves költségvetés tervezete és jegyzéke, illetve az azt megelőző év ingatlankezelési beszámolója.
- Kőszeg Város Képviselő-testülete által elfogadott parkfenntartási terv és jegyzék.
/ érvényes tárgyi év április 1.-től tárgyi évet követő év március 31.-ig /
- Kőszeg Város képviselő-testülete által elfogadott útkarbantartási terv és jegyzék.
/ érvényes tárgyi év április 1.-től tárgyi évet követő év március 31.-ig /
- Kőszeg Város képviselő-testülete által elfogadott köztéri berendezés karbantartási terv és jegyzék.
/ érvényes tárgyi év április 1.-től tárgyi évet követő év március 31.-ig /



Kőszeg. 2007-03-01



……………………………………… ……………………………………
Kőszeg Város Önkormányzata Kőszegi Városüzemeltetési és
Kommunális Szolgáltató KHT.