2012. Július 26., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: rendkívüli, nyilvános ülés

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Előterjesztés letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Előterjesztés nyomtatása
Kapcsolódó anyagok
Az ülés beharangozója:
Meghívó olvasása
Miről volt szó az ülésen:
Előterjesztések olvasása
1. - A Kőszeghegyaljai Regionális Hulladéklerakó gázkezelő rendszerének kialakításához önkormányzati támogatás biztosítása.
2. - A rendezési tervet érintő, egyes ingatlanok területfelhasználási és építési előírásainak módosítása.
3. - A foglalkoztatási paktummal kapcsolatos TÁMOP pályázat beadása. (Az anyagot később küldjük!)
4. - „A Jurisich Miklós Gimnázium leány-és fiúkollégiumának felújítása a KEOP-2011-4.9.0 kódszámú épület energetikai fejlesztés megvalósítása ” tárgyban jóváhagyott ajánlattételi felhívás módosítása.
5. - Egy mappában a 2012. július 26-i, rendkívüli képviselő-testületi ülés anyagai.
4. napirendi pont:
„A Jurisich Miklós Gimnázium leány-és fiúkollégiumának felújítása a KEOP-2011-4.9.0 kódszámú épület energetikai fejlesztés megvalósítása ” tárgyban jóváhagyott ajánlattételi felhívás módosítása.

Tisztelt Képviselő-testület!

A Képviselő-testület a „Jurisich Miklós Gimnázium leány-és fiúkollégiumának felújítása a KEOP-2011-4.9.0 kódszámú épület energetikai fejlesztés megvalósítása” tárgyában kiírt egyszerű ajánlattételi felhívást 2012. június 21-i rendkívüli ülésén fogadta el.

A közbeszerzési eljárás során az ajánlattevőktől több esetben érkezett előzetes tájékoztatásra irányuló kérelem. Emellett az egyik ajánlattevő előzetes vitarendezési kérelemmel fordult az Önkormányzathoz, miszerint az előírt referenciák összeghatára messze meghaladja a jelen beruházásban várható költségeket, így a verseny tisztaságára tekintettel javasolja azok csökkentését. Az ajánlattevő észrevétele és a megfogalmazott javaslata megalapozott, így szükséges – a későbbi esetleges jogi viták elkerülése végett - az ajánlattételi felhívás (III.2.3. pont) módosítása, valamint egyúttal az ajánlattételi határidő 10 nappal történő meghosszabbítása.

Az eredeti hirdetményt módosító hirdetményt (1. sz. melléklet) a jóváhagyás után a Közbeszerzési Értesítőben kell megjelentetni, s egyben minden az ajánlattételi dokumentációt megvásárló, illetve a beszerzés iránt érdeklődőt tájékoztatni kell a módosításról.


Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy az előterjesztést megtárgyalni, és a döntését meghozni szíveskedjen.

Kőszeg, 2012. július 24.

A polgármester nevében:

Schlögl Krisztián
Előkészítési Munkacsoport tagja




HATÁROZATI JAVASLAT


1.)Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete „Kőszeg, Jurisich Miklós Gimnázium leány-és fiúkollégiumának felújítása a KEOP-2011-4.9.0 kódszámú épület energetikai fejlesztés megvalósítása ” tárgyában kiírt módosított egyszerű ajánlattételi felhívást az 1. sz. melléklet szerint elfogadja.
2.) Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete elrendeli a „Jurisich Miklós Gimnázium leány-és fiúkollégiumának felújítása a KEOP-2011-4.9.0 kódszámú épület energetikai fejlesztés megvalósítása” tárgyában a módosított ajánlattételi felhívás megküldését a Közbeszerzési Értesítőnek.

Felelős : Huber László polgármester
Hivatali felelős: Schlögl Krisztián az előkészítési munkacsoport tagja
Határidő: azonnal

1. sz. melléklet


III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság (adott esetben)
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
M.1. A közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 15. § (2) bekezdésének a) pontja alapján ajánlattevő csatolja jelen eljárást megindító felhívás feladását megelőző 60 hónapban sikeres műszaki átadással-átvétellel lezárult legjelentősebb építési beruházásainak igazolásait.
Az igazolásban meg kell adni legalább az ellenszolgáltatás összegét, a teljesítés idejét és helyét, nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e, meg kell adni a sikeres műszaki átadás-átvétel lezárásának naptári napját, a referencia adó kapcsolattartójának nevét, telefon, fax, e-mail elérhetőségeit.
A referencia értéke tekintetében az ajánlatkérő kizárólag a kért feladat értékét veszi figyelembe, ezért amennyiben a referencia más feladatokra is kiterjedt, úgy kérjük az egyes feladatokat és értéküket megbontva feltüntetni.
A referenciát a 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 16. § (5) bekezdése alapján az ajánlattevő, illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet nyilatkozatával, vagy a szerződést kötő másik fél által adott igazolással lehet igazolni.
M.2. A közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 15. § (2) bekezdésének e) pontja alapján ajánlattevő igazolja alkalmasságát azoknak a szakembereknek a megnevezésével, képzettségük, szakmai tapasztalatuk ismertetésével, akiket ajánlattevő be kíván vonni a teljesítésbe.
A szakembert meg kell nevezni, csatolni kell aláírt szakmai önéletrajzát, képzettsége, végzettsége, szakmai gyakorlata igazolásait, továbbá amennyiben az internetről elérhető releváns adat, úgy a felelős műszaki/tervezői névjegyzékbe vételi határozatot nem kell csatolni, amennyiben az internetről nem érhető el releváns adat, úgy a felelős műszaki/tervezői névjegyzékbe vételi határozatot csatolni kell.
Az előírt iskolai végzettség igazolása az iskolai oklevél benyújtásával, a jogosultság igazolása a Magyar Építész Kamara, vagy Magyar Mérnöki Kamara által kiadott határozat/igazolás benyújtásával, vagy bizonyítvány benyújtásával, a szakmai gyakorlat a saját kezűleg aláírt, az alkalmasság megítéléséhez szükséges részletezettségű szakmai önéletrajz benyújtásával igazolandó.
A Kbt. 36. § (5) bekezdése alapján az ajánlatkérő a közbeszerzési eljárásban nem kérheti azon tények, adatok igazolását, illetve az ajánlattevőnek vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetnek nem kell igazolnia azokat a tényeket, adatokat, amelyek ellenőrzésére az ajánlatkérő magyar nyelven rendelkezésre álló, elektronikus, hatósági vagy közhiteles nyilvántartásból ingyenesen jogosult, ilyennek minősülnek a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól szóló törvény szerinti nyilvántartások is. Ezekben az esetekben csak az adott tény, adat ingyenes elérhetőségének adatait kérjük megadni nyilatkozat formájában.
M.3. A közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 15. § (2) bekezdésének b) pontja alapján ajánlattevő csatolja a teljesítéshez rendelkezésre álló eszközök, berendezések, valamint műszaki felszereltség leírását. Csatolni kell az előírt mennyiségű eszköz rendelkezésre állását igazoló dokumentumot, saját eszköz esetén eszköz nyilvántartási lappal, harmadik személy tulajdonában lévő eszköz esetén a szerződés teljes időtartamára kiterjedő használatot biztosító szerződést.
Alkalmatlan Ajánlattevő, amennyiben
M/1.
nem rendelkezik jelen felhívás feladásának napját megelőző 60 hónapban átadással-átvétellel lezárult:
- legalább 1 db nettó 100000000Ft értékű , iskola és /vagy kollégium kivitelezési , felújítási , bővítési munkáiról szóló referenciával és
- legalább 1 db nettó 20000000Ft értékű megújuló energiai energetikai fejlesztés kivitelezéséről szóló referenciával,
- legalább nettó 20000000forint értékű megújuló energiaforrások hasznosításával kapcsolatos multifunkciós központ kialakításáról (napkollektorok) szóló referenciával.
Az M/1 pontban előírt referenciák akár egy referenciával is igazolhatóak, amelyben
mind a három referencia tárgy szerepel.
M/2
Alkalmatlan Ajánlattevő, amennyiben nem rendelkezik legalább az alább meghatározott végzettséggel, képzettséggel,
jogosultsággal és szakmai gyakorlattal rendelkező szakemberekkel:
-1 fő Felelős műszaki vezető szakember:
- aki építőmérnök vagy építészmérnöki felsőfokú (egyetem, főiskola) végzettségű,
- aki rendelkezik a jogosultság megszerzésének napjától számított minimum három
(3) éves felelős műszaki vezetői gyakorlattal,
- továbbá aki a Magyar Építész Kamara, vagy a Magyar Mérnöki Kamara felelős
műszaki vezető MV-Ép/A-MÉK jogosultsággal a szakmagyakorlói névjegyzékben
nyilván van tartva.
- 1 fő épület gépész szakági felelős műszaki vezetői jogosultsággal rendelkező személy, aki az illetékes mérnöki kamara épületgépészeti szakmai tagozatának aktív tagja.
M/3
Ajánlattevő alkalmatlan, ha a becsatolt leírás alapján nem rendelkezik legalább 200m² állványzattal.