Önkormányzati belépés | |
|
Képviselő-testületi ülések
2024. Május 23., Csütörtök, 09:00
2012. Március 1., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés
18. napirendi pont:
Jelenetések lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról, beszámoló az átruházott jogkörben hozott döntésekről.
Tisztelt Képviselő-testület!
Szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 20. §-a értelmében a lejárt képviselő-testületi határozatokról az alábbi jelentést adom:
A 202/2011. (XII. 6.) képviselő-testületi határozattal fogadta el a képviselő-testület az önkormányzat 2012. évi koncepcióját. Ekkor rendelte el a képviselő-testület, hogy a díszvilágítás üzemeltetés legyen szüneteltetve 2012. január 7-március 31-ig, továbbá azt, hogy az Írottkő Natúrparkért Egyesület és Tourinform irodák jelenlegi elhelyezését felül kell vizsgálni és amennyiben lehetséges a Kőszeg, Rákóczi u. 3. alatti épületben kell számukra helyet biztosítani.
Rimányi Krisztina jelenti, hogy a díszvilágítás szüneteltetése megtörtént, a Patikamúzeum épületével kapcsolatban pedig nemrég érkezett meg a földhivataltól a használati jogot biztosító szerződés, amelynek a vizsgálata folyamatban van.
A 207/2011. (XII. 22.) határozatban a képviselő-testület, mint a kőszegi 1828 hrsz-ú ingatlan tulajdonosa hozzájárult ahhoz, hogy a Mozsé Kft. (9730 Kőszeg, Rohonci u. 46/A. I/5.) a Kőszeg Város Önkormányzata tulajdonát képező kőszegi 1828 hrsz-ú ingatlanon az NYDOP-2.1.1/I-11. kódszámú, „Turisztikai szolgáltatások fejlesztése” c. konstrukcióra pályázatot nyújtson be, nyertes pályázat esetén a projektet megvalósítsa, a támogatási időszak során megvalósuló infrastrukturális fejlesztéseket aktiválja. Nyilatkozott továbbá, hogy nyertes pályázat esetén a kőszegi 1828 hrsz-ú ingatlan a kötelező fenntartási időszakban a fejlesztés céljára rendelkezésre áll.
A határozatra jelenti Rimányi Krisztina, hogy a döntésről a kérelmezőt értesítették.
A 210/2011. (XII. 22.) határozatban a képviselő-testülete elrendelte a Kőszeg, 505/1 hrsz-ú 1098 m2 nagyságú beépítetlen terület megnevezésű ingatlan licitálásos eljárás keretében történő értékesítését 600 Ft/m2 meghatározott induló vételáron.
A 213/2011. (XII. 22.) határozatban pedig a képviselő-testület a Kőszeg, 484 hrsz-ú 3491 m2 nagyságú, valamint a 483 hrsz-ú 552 m2 nagyságú beépítetlen terület megnevezésű ingatlanokat licitálásos eljárás keretében történő értékesítését rendelte el, 1200 Ft/m2 meghatározott induló vételáron.
A 211/2011. (XII. 22.) határozatban ugyancsak licit eljárás keretében történő értékesítésről döntött a képviselő-testület a Felső krt. 10. fszt. 1. szám alatti 50 m2 nagyságú lakás esetében.
Rimányi Krisztina osztályvezető jelenti mindhárom határozatra, hogy mindhárom licites eljárás eredménytelen volt.
A 181/2011. (X. 27.) képviselő-testületi határozattal elrendelt pályázati eljárás viszont eredményes volt és a Chernel u. 11. fszt. 2. sz. alatti 87 m2 nagyságú lakás adásvételi szerződése aláírásra került.
Tisztelt Képviselő-testület!
A szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 7. § (4) bekezdésében foglaltak értelmében az alábbiakban beszámolok az átruházott hatáskörben hozott döntésekről.
Rimányi Krisztina városfejlesztési és üzemeltetési osztályvezető jelentése alapján:
A Városfejlesztési, Idegenforgalmi, Környezetvédelmi és Rendészeti Bizottság februári ülésén jelzőtáblák kihelyezéséről döntött. Lakossági kezdeményezésre a Borsmonostori utcában a KRESZ 15. § (1) bek. a) pontja szerinti „Megállni tilos” jelzőtábla, valamint 70 m-es távolságon belüli hatályt jelző kiegészítő tábla kihelyezését, a Rákóczi u. – Jézus Szíve templom szervizútja kereszteződésében pedig „Megállni tilos” jelzőtábla és kivéve áruszállítás 6-12 óráig kiegészítő tábla (KRESZ 15.§ (1) bek b) pont és 15.§ (6) bek) kihelyezését fogadta el,
A bizottság a Fő tér 2. társasház lakói, mint tulajdonosok (Kőszeg Város Önkormányzatát, mint résztulajdonost nem beleértve) részére, a Kőszeg, Fő tér 2. szám alatti vegyes rendeltetésű épület utcai és udvari homlokzat felújításához bruttó 1.600.000,- Ft. város-rehabilitációs kölcsönt állapított meg.
Dr. Tóthné Dolgos Zsanett gyámügyi és szociális osztályvezetője jelentése alapján:
A polgármester nevében a Gyámügyi és Szociális Osztály az előző jelentés óta eltelt időszakban (2012.01.26 - 2012.02.27.) az egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság megállapításához 1 db hatósági bizonyítványt adott ki, 117 db átmeneti segélyt, 43 db eseti gyógyszersegélyt, 7 db rendkívüli gyermekvédelmi támogatást, 8 db gyermekintézményi étkezési térítési díjat, 8 db temetési segélyt állapított meg.
Tisztelt Képviselő-testület!
Az SZMSZ 4. sz. melléklete alapján átruházott hatáskör a társadalmi szervezetek részére az önkormányzati támogatás felhasználásról szóló beszámoló elfogadása.
A 2011. évre vonatkozó, nem önkormányzati szervezeteknek juttatott céltámogatásokról szóló beszámolót a Pénzügyi, Jogi, és Vagyonügyi, valamint a Kulturális, Oktatási, Szociális Egészségügyi és Sport bizottság is megtárgyalta. (A teljes anyag a bizottsági ülések anyagában elérhető.)
A pénzügyi bizottság javasolja a képviselő-testületnek, hogy a Civil szabályzat alapján mérlegelje az elszámolási kötelezettséget késedelmesen teljesítő, illetve elmulasztó szervezetek 2012. évi támogatásait.
A humánerőforrás bizottság szervezetenkénti szavazással a határidőben érkezett elszámolásokat elfogadta. A határidő csúszással érintett szervezetek esetében döntést nem hozott. A Kőszegi Sportklubot, valamint a Római Katolikus Plébániahivatalt az elszámolások mielőbbi teljesítésére szólította fel. Egyúttal javasolta a képviselő-testület számára, hogy e szervezetek esetében a történteket vegye figyelembe a 2012. évi támogatások odaítélésénél.
Kérem a tájékoztatásom szíves elfogadását!
Kőszeg, 2012. február 29.
Dr. Tóth László s. k.
Jegyző
Jelenetések lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról, beszámoló az átruházott jogkörben hozott döntésekről.
Tisztelt Képviselő-testület!
Szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 20. §-a értelmében a lejárt képviselő-testületi határozatokról az alábbi jelentést adom:
A 202/2011. (XII. 6.) képviselő-testületi határozattal fogadta el a képviselő-testület az önkormányzat 2012. évi koncepcióját. Ekkor rendelte el a képviselő-testület, hogy a díszvilágítás üzemeltetés legyen szüneteltetve 2012. január 7-március 31-ig, továbbá azt, hogy az Írottkő Natúrparkért Egyesület és Tourinform irodák jelenlegi elhelyezését felül kell vizsgálni és amennyiben lehetséges a Kőszeg, Rákóczi u. 3. alatti épületben kell számukra helyet biztosítani.
Rimányi Krisztina jelenti, hogy a díszvilágítás szüneteltetése megtörtént, a Patikamúzeum épületével kapcsolatban pedig nemrég érkezett meg a földhivataltól a használati jogot biztosító szerződés, amelynek a vizsgálata folyamatban van.
A 207/2011. (XII. 22.) határozatban a képviselő-testület, mint a kőszegi 1828 hrsz-ú ingatlan tulajdonosa hozzájárult ahhoz, hogy a Mozsé Kft. (9730 Kőszeg, Rohonci u. 46/A. I/5.) a Kőszeg Város Önkormányzata tulajdonát képező kőszegi 1828 hrsz-ú ingatlanon az NYDOP-2.1.1/I-11. kódszámú, „Turisztikai szolgáltatások fejlesztése” c. konstrukcióra pályázatot nyújtson be, nyertes pályázat esetén a projektet megvalósítsa, a támogatási időszak során megvalósuló infrastrukturális fejlesztéseket aktiválja. Nyilatkozott továbbá, hogy nyertes pályázat esetén a kőszegi 1828 hrsz-ú ingatlan a kötelező fenntartási időszakban a fejlesztés céljára rendelkezésre áll.
A határozatra jelenti Rimányi Krisztina, hogy a döntésről a kérelmezőt értesítették.
A 210/2011. (XII. 22.) határozatban a képviselő-testülete elrendelte a Kőszeg, 505/1 hrsz-ú 1098 m2 nagyságú beépítetlen terület megnevezésű ingatlan licitálásos eljárás keretében történő értékesítését 600 Ft/m2 meghatározott induló vételáron.
A 213/2011. (XII. 22.) határozatban pedig a képviselő-testület a Kőszeg, 484 hrsz-ú 3491 m2 nagyságú, valamint a 483 hrsz-ú 552 m2 nagyságú beépítetlen terület megnevezésű ingatlanokat licitálásos eljárás keretében történő értékesítését rendelte el, 1200 Ft/m2 meghatározott induló vételáron.
A 211/2011. (XII. 22.) határozatban ugyancsak licit eljárás keretében történő értékesítésről döntött a képviselő-testület a Felső krt. 10. fszt. 1. szám alatti 50 m2 nagyságú lakás esetében.
Rimányi Krisztina osztályvezető jelenti mindhárom határozatra, hogy mindhárom licites eljárás eredménytelen volt.
A 181/2011. (X. 27.) képviselő-testületi határozattal elrendelt pályázati eljárás viszont eredményes volt és a Chernel u. 11. fszt. 2. sz. alatti 87 m2 nagyságú lakás adásvételi szerződése aláírásra került.
Tisztelt Képviselő-testület!
A szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 7. § (4) bekezdésében foglaltak értelmében az alábbiakban beszámolok az átruházott hatáskörben hozott döntésekről.
Rimányi Krisztina városfejlesztési és üzemeltetési osztályvezető jelentése alapján:
A Városfejlesztési, Idegenforgalmi, Környezetvédelmi és Rendészeti Bizottság februári ülésén jelzőtáblák kihelyezéséről döntött. Lakossági kezdeményezésre a Borsmonostori utcában a KRESZ 15. § (1) bek. a) pontja szerinti „Megállni tilos” jelzőtábla, valamint 70 m-es távolságon belüli hatályt jelző kiegészítő tábla kihelyezését, a Rákóczi u. – Jézus Szíve templom szervizútja kereszteződésében pedig „Megállni tilos” jelzőtábla és kivéve áruszállítás 6-12 óráig kiegészítő tábla (KRESZ 15.§ (1) bek b) pont és 15.§ (6) bek) kihelyezését fogadta el,
A bizottság a Fő tér 2. társasház lakói, mint tulajdonosok (Kőszeg Város Önkormányzatát, mint résztulajdonost nem beleértve) részére, a Kőszeg, Fő tér 2. szám alatti vegyes rendeltetésű épület utcai és udvari homlokzat felújításához bruttó 1.600.000,- Ft. város-rehabilitációs kölcsönt állapított meg.
Dr. Tóthné Dolgos Zsanett gyámügyi és szociális osztályvezetője jelentése alapján:
A polgármester nevében a Gyámügyi és Szociális Osztály az előző jelentés óta eltelt időszakban (2012.01.26 - 2012.02.27.) az egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság megállapításához 1 db hatósági bizonyítványt adott ki, 117 db átmeneti segélyt, 43 db eseti gyógyszersegélyt, 7 db rendkívüli gyermekvédelmi támogatást, 8 db gyermekintézményi étkezési térítési díjat, 8 db temetési segélyt állapított meg.
Tisztelt Képviselő-testület!
Az SZMSZ 4. sz. melléklete alapján átruházott hatáskör a társadalmi szervezetek részére az önkormányzati támogatás felhasználásról szóló beszámoló elfogadása.
A 2011. évre vonatkozó, nem önkormányzati szervezeteknek juttatott céltámogatásokról szóló beszámolót a Pénzügyi, Jogi, és Vagyonügyi, valamint a Kulturális, Oktatási, Szociális Egészségügyi és Sport bizottság is megtárgyalta. (A teljes anyag a bizottsági ülések anyagában elérhető.)
A pénzügyi bizottság javasolja a képviselő-testületnek, hogy a Civil szabályzat alapján mérlegelje az elszámolási kötelezettséget késedelmesen teljesítő, illetve elmulasztó szervezetek 2012. évi támogatásait.
A humánerőforrás bizottság szervezetenkénti szavazással a határidőben érkezett elszámolásokat elfogadta. A határidő csúszással érintett szervezetek esetében döntést nem hozott. A Kőszegi Sportklubot, valamint a Római Katolikus Plébániahivatalt az elszámolások mielőbbi teljesítésére szólította fel. Egyúttal javasolta a képviselő-testület számára, hogy e szervezetek esetében a történteket vegye figyelembe a 2012. évi támogatások odaítélésénél.
Kérem a tájékoztatásom szíves elfogadását!
Kőszeg, 2012. február 29.
Dr. Tóth László s. k.
Jegyző