Önkormányzati belépés | |
|
Képviselő-testületi ülések
2024. Május 23., Csütörtök, 09:00
2012. Január 26., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés
8. napirendi pont:
Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló az átruházott döntésekről.
Tisztelt Képviselő-testület!
Szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 20. §-a értelmében a lejárt képviselő-testületi határozatokról az alábbi jelentést adom:
A képviselő-testület a 195/2011. (XI. 24.) határozatában a város forgalmi rendjével kapcsolatban hozott döntéseket (a Borsmonostori utcában a lakó-pihenő övezet kerüljön megszüntetésre és az utca legyen egyirányú a 87-es főút irányába; a Felső körút legyen egyirányú; a Liszt Ferenc utcából kifordulva a Munkácsy M. utcába [a Gesztenyésig] behajtani tilos tábla kerüljön ki – kivéve buszok és kerékpárosok kiegészítő táblával).
A határozatra jelenti Rimányi Krisztina osztályvezető, hogy a döntés alapján a tervek elkészültek, a táblák kihelyezése folyamatban van.
A 199/2011. (XI. 24.) határozatban a képviselő-testület módosította és kiegészítette a korábbi határozatát az Egy-másért Közhasznú Egyesület helyiséghasználatával kapcsolatban és az egyesületnek 2012. december 31-ig tartó határozott időre bérleti díj fizetési kötelezettség nélkül bérbe adta a Kőszeg, Liszt F. u. 3. sz. alatt található volt söröző üzlethelyiségét, valamint a mellette található várótermet, ahol az egyesület használtcikk üzletet üzemeltet.
A határozatra jelenti Rimányi Krisztina osztályvezető, hogy a döntésről az egyesületet és a Városüzemeltető Kft-t értesítették.
A 200/2011. (XI. 24.) képviselő-testületi határozatával a képviselő-testület módosította a 2011. évi vagyonkoncepcióról szóló határozatát, és elrendelte a 7794 hrsz-ú ingatlan egyedi döntés alapján értékesíthető kategóriába történő átsorolását. Ugyanezen határozatában döntött a képviselő-testület arról, hogy az Alpannonia projekt keretében megvalósuló Kálvária sétány kiépítése érdekében az önkormányzat tulajdonában lévő 7794 hrsz-ú ingatlan cca.1009 m2 nagyságú területét értékarányosan elcseréli a 7804 hrsz-ú ingatlan ugyanennyi m2 nagyságú területével, egyúttal elrendelte a cseréhez szükséges telekalakítási munkák elvégzését, valamint a sétány kiépítéséhez szükséges terület más célú hasznosításának kezdeményezését.
A határozatra jelenti szintén Rimányi Krisztina osztályvezető, hogy döntés nyomán a telekalakítási eljárás a földhivatalnál folyamatban van.
Tisztelt Képviselő-testület!
A szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 7. § (4) bekezdésében foglaltak értelmében az alábbiakban beszámolok az átruházott hatáskörben hozott döntésekről.
Rimányi Krisztina városfejlesztési és üzemeltetési osztályvezető jelentése alapján:
A Városfejlesztési, Idegenforgalmi, Környezetvédelmi és Rendészeti Bizottság január 18-i ülésén jelzőtáblák kihelyezéséről döntött a Sziget, Táncsics Mihály és a Rákóczi utcában, valamint egy városrehabilitációs kölcsön visszafizetésének halasztását engedélyezte.
Az előző testületi ülés óta 9 db közterület-használati engedély került kiadásra.
Dr. Tóthné Dolgos Zsanett gyámügyi és szociális osztályvezetője jelentése alapján:
A Kulturális, Oktatási, Szociális, Egészségügyi és Sport Bizottság januári ülésén jóváhagyta a Jurisics-vár Művelődési Központ és Várszínház 2012. évi munkatervét és kijelölte az Árpád tér 23. fsz. alatti önkormányzati lakás bérlőjét.
A polgármester nevében a Gyámügyi és Szociális Osztály az előző jelentés óta eltelt időszakban (2011.11.23 - 2012.01.25.) az egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság megállapításához 16 db hatósági bizonyítványt adott ki, 160 db átmeneti segélyt, 68 db eseti gyógyszersegélyt, 22 db rendkívüli gyermekvédelmi támogatást, 8db gyermekintézményi étkezési térítési díjat, 6 db temetési segélyt és 2 db méltányos ápolási díjat állapított meg.
Kérem a tájékoztatásom szíves elfogadását!
Kőszeg, 2012. január 25.
Dr. Tóth László s. k.
jegyző
Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló az átruházott döntésekről.
Tisztelt Képviselő-testület!
Szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 20. §-a értelmében a lejárt képviselő-testületi határozatokról az alábbi jelentést adom:
A képviselő-testület a 195/2011. (XI. 24.) határozatában a város forgalmi rendjével kapcsolatban hozott döntéseket (a Borsmonostori utcában a lakó-pihenő övezet kerüljön megszüntetésre és az utca legyen egyirányú a 87-es főút irányába; a Felső körút legyen egyirányú; a Liszt Ferenc utcából kifordulva a Munkácsy M. utcába [a Gesztenyésig] behajtani tilos tábla kerüljön ki – kivéve buszok és kerékpárosok kiegészítő táblával).
A határozatra jelenti Rimányi Krisztina osztályvezető, hogy a döntés alapján a tervek elkészültek, a táblák kihelyezése folyamatban van.
A 199/2011. (XI. 24.) határozatban a képviselő-testület módosította és kiegészítette a korábbi határozatát az Egy-másért Közhasznú Egyesület helyiséghasználatával kapcsolatban és az egyesületnek 2012. december 31-ig tartó határozott időre bérleti díj fizetési kötelezettség nélkül bérbe adta a Kőszeg, Liszt F. u. 3. sz. alatt található volt söröző üzlethelyiségét, valamint a mellette található várótermet, ahol az egyesület használtcikk üzletet üzemeltet.
A határozatra jelenti Rimányi Krisztina osztályvezető, hogy a döntésről az egyesületet és a Városüzemeltető Kft-t értesítették.
A 200/2011. (XI. 24.) képviselő-testületi határozatával a képviselő-testület módosította a 2011. évi vagyonkoncepcióról szóló határozatát, és elrendelte a 7794 hrsz-ú ingatlan egyedi döntés alapján értékesíthető kategóriába történő átsorolását. Ugyanezen határozatában döntött a képviselő-testület arról, hogy az Alpannonia projekt keretében megvalósuló Kálvária sétány kiépítése érdekében az önkormányzat tulajdonában lévő 7794 hrsz-ú ingatlan cca.1009 m2 nagyságú területét értékarányosan elcseréli a 7804 hrsz-ú ingatlan ugyanennyi m2 nagyságú területével, egyúttal elrendelte a cseréhez szükséges telekalakítási munkák elvégzését, valamint a sétány kiépítéséhez szükséges terület más célú hasznosításának kezdeményezését.
A határozatra jelenti szintén Rimányi Krisztina osztályvezető, hogy döntés nyomán a telekalakítási eljárás a földhivatalnál folyamatban van.
Tisztelt Képviselő-testület!
A szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 7. § (4) bekezdésében foglaltak értelmében az alábbiakban beszámolok az átruházott hatáskörben hozott döntésekről.
Rimányi Krisztina városfejlesztési és üzemeltetési osztályvezető jelentése alapján:
A Városfejlesztési, Idegenforgalmi, Környezetvédelmi és Rendészeti Bizottság január 18-i ülésén jelzőtáblák kihelyezéséről döntött a Sziget, Táncsics Mihály és a Rákóczi utcában, valamint egy városrehabilitációs kölcsön visszafizetésének halasztását engedélyezte.
Az előző testületi ülés óta 9 db közterület-használati engedély került kiadásra.
Dr. Tóthné Dolgos Zsanett gyámügyi és szociális osztályvezetője jelentése alapján:
A Kulturális, Oktatási, Szociális, Egészségügyi és Sport Bizottság januári ülésén jóváhagyta a Jurisics-vár Művelődési Központ és Várszínház 2012. évi munkatervét és kijelölte az Árpád tér 23. fsz. alatti önkormányzati lakás bérlőjét.
A polgármester nevében a Gyámügyi és Szociális Osztály az előző jelentés óta eltelt időszakban (2011.11.23 - 2012.01.25.) az egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság megállapításához 16 db hatósági bizonyítványt adott ki, 160 db átmeneti segélyt, 68 db eseti gyógyszersegélyt, 22 db rendkívüli gyermekvédelmi támogatást, 8db gyermekintézményi étkezési térítési díjat, 6 db temetési segélyt és 2 db méltányos ápolási díjat állapított meg.
Kérem a tájékoztatásom szíves elfogadását!
Kőszeg, 2012. január 25.
Dr. Tóth László s. k.
jegyző