2010. Március 25., Csütörtök, 08:00 óra, Városháza 137. számú tanácskozóterme: Pénzügyi, Jogi és Rendészeti Bizottság ülés

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Meghívó letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Meghívó nyomtatása
Kapcsolódó anyagok
Miről volt szó az ülésen:
Előterjesztések olvasása
1. - Az üzletek éjszakai nyitva tartásáról szóló 15/2007. (IV. 20.) önkormányzati rendelet felülvizsgálata
2. - Egyes költségvetési rendeletek hatályon kívül helyezése
3. - A Polgármesteri Hivatal köztisztviselőinek szociális, jóléti, kulturális és egészségügyi juttatásairól szóló önkormányzati rendelet módosítása
4. - Halászati jog haszonbérbe adása (az előterjesztést hétfőn küldjük)
5. - Tájékoztató az ingyenesen használt és üresen álló helyiségekről
6. - A közétkeztetési közbeszerzés eredményének meghatározása (az előterjesztést később küldjük)
7. - Kőszeg Város Közbeszerzési Szabályzatának módosítása
8. - A vis maior pályázatra vonatkozó közbeszerzési felhívás jóváhagyása (az előterjesztést hétfőn küldjük)
9. - Az ivóvíz ellátás megoldása a Királyvölgyben
PÉNZÜGYI, JOGI ÉS RENDÉSZETI BIZOTTSÁG
K Ő S Z E G

M E G H Í V Ó

Értesítem, hogy a Pénzügyi, Jogi és Rendészeti Bizottság
2010. március 25-én (csütörtökön) 8.00 órakor
ülést tart, melyre tisztelettel meghívom!
Az ülés helye: a Városháza 137. számú tanácskozóterme
Az ülés várható időtartama: 3 óra.
N A P I R E N D :

1. Az üzletek éjszakai nyitva tartásáról szóló 15/2007. (IV. 20.) önkormányzati rendelet felülvizsgálata
Előadó: a jegyző nevében Mezei Virág mb. osztályvezető

2. Egyes költségvetési rendeletek hatályon kívül helyezése
Előterjesztő: dr. Tóth László jegyző

3. A Polgármesteri Hivatal köztisztviselőinek szociális, jóléti, kulturális és egészségügyi juttatásairól szóló önkormányzati rendelet módosítása
Előadó: a jegyző nevében dr. Zalán Gábor aljegyző

4. Halászati jog haszonbérbe adása (az előterjesztést hétfőn küldjük)
Előadó: a polgármester nevében Rimányi Krisztina osztályvezető

5. Tájékoztató az ingyenesen használt és üresen álló helyiségekről
Előadó: Rimányi Krisztina osztályvezető

6. A közétkeztetési közbeszerzés eredményének meghatározása (az előterjesztést később küldjük)
Előadó: Preininger Ferenc, a PJR Bizottság, mint a bíráló bizottság elnöke

7. Kőszeg Város Közbeszerzési Szabályzatának módosítása
Előadó: a polgármester nevében Ujvári Csaba, az előkészítő munkacsoport vezetője

8. A vis maior pályázatra vonatkozó közbeszerzési felhívás jóváhagyása (az előterjesztést hétfőn küldjük)
Előadó: a polgármester nevében Ujvári Csaba, az előkészítő munkacsoport vezetője

9. Az ivóvíz ellátás megoldása a Királyvölgyben
Előadó: a polgármester nevében Ujvári Csaba ügyintéző

A határozatképesség miatt megjelenésére feltétlenül számítok!
Kőszeg, 2010. március 18.
Preininger Ferenc s. k.
bizottsági elnök